Sider

søndag den 16. maj 2010

container og stiletter...


Jeg elsker høje hæle... synes jeg bliver mere feminin, rankere ryg og JA slankere, i det hele taget et skud til selvtilliden (jeg ved det...men sådan er det altså)!
Sidste weekend var vi i byen og spise brunch, OG på vejen hjem stod en container....!
Kan man køre forbi uden og kikke??? - jeg kan ikke, så jeg klatrede op og gik på opdagelse, i stiletter! men det var alt for godt og bilen var fyldt med diverse 'familien skal på tur' udstyr, til at jeg kunne have andet end lidt småting med.... så jeg måtte hjem og hidkalde min svigerinde, med samme hang til container-skattejagt som jeg, og afsted igen. Ikke nok med container, vi kom på skatte-jagt i dødsboet og drog hjem med bilen fyldt til bristepunktet.
Så nu står disse lysestager på mit spisebord, tæppet skal bruges i haven og alle de andre gode sager kørte med Fru Tange.
- Jeg bliver aldrig en fin stilet-pige men det er også lige meget, jeg glæder mig til, hvad mine stiletter føre mig til næste gang/ smil