Sider

mandag den 15. november 2010

mandag formiddag

 
Jeg elsker en mandag formiddag som denne: Familien bliver sendt af sted, huset bliver helt stille efter weekendenes liv. Jeg løber en tur i solskin. Efter et laaaangt bad, laver jeg formiddags kaffen, drikker den med resterne af søndagens 'æble,kanel, marcipan' stang, mens jeg planlægger ugen, brainstormer og forbereder mig....
Her er en stemning som et forladt cirkus, solens stråler falder lange ind på gulvet... legetøjet ligger ensomt og vidner om det liv der lige har været. smiler ved weekendens minder, hænger det billede op jeg fandt til julebazaren. spekulere på om der er nok til Fridas værelse i de to ruller tapet, jeg var så heldig at finde til 15kr for begge ruller!
Jeg ved jeg er heldig at kunne starte ugen sådan her...og jeg nyder det, smil ...og nu skal der laves noget mere seriøst..!

Just a perfect way to start the new week...