Sider

mandag den 12. marts 2012

søndags sol -mandags gave

vi nød søndagen i vores have....virkelig fantastisk at mærke solen i ansigtet.
Foråret føre altid en oprydnings lyst med sig, noget der kan være ret svært når man nu også lider lidt af samler mani, smil. MEN jeg har ingen logisk forklaring eller grund til at  gemme på vores havebarnevogn mere ....suk jeg elsker den vogn! Den har ingen luksus ting jeg kan fremhæve -den er stor, tung og har en del skrammer og rust, men jeg kan ikke få mig selv til at stille den til storskrald!
Vil du have den?





Vil du elske at putte din baby i den, som jeg har elsket at putte min Frida i den -kan du bare komme og hente den i Lyngby.
(skulle der være flere der drømmer om det gamle blå lyn, er det den første der skriver der for den)

go' mandag, smil