Sider

torsdag den 6. december 2012

Derfor brænder jeg




En mail er tikket ind i min mailbox angående vores fotoworkshop, afsender skriver at hun er meget interesseret, men gerne vil vide hvad hun for ud af det ?? 
Hurtigt svarede jeg, men siden har det rumsterede i mit hoved.
Måske er der andre der sidder med samme spørgsmål ?
Har jeg fortalt hvorfor jeg brænder for disse workshops, hvad jeg gerne vil bidrage med og åbne jeres øjne overfor??

Når jeg ser på billeder, alle typer af billeder, er de her spørgsmål altid er i mit hoved.

Hvad skal jeg se i det her billede? 
Hvad er afsenderens budskab? 
Hvad fortæller det? 

Måske en fag-nørdet tilgang, smil. 
Men ikke desto mindre fakta, jo tydeligere et billede er, jo hurtigere opfanger modtager budskabet, stemningen, historien og produktet ! 

Er det ikke derfor vi tager billeder ?
Vi har en lille historie vi vil fortælle, en særlig ting vi vil vise frem. Om det så er babys første skridt eller en vare i vores butik vi gerne vil sælge. Vi har et budskab vi gerne vil have andre skal se. 
Fanger stemningen ikke, er vi hurtigt videre. Vi har ikke 'købt' budskabet, billedet bliver hurtigt glemt og har du en lille web shop, har de helt sikkert heller ikke købt din vare !

Foto Workshop hos fotografen og stylisten.
Tilsammen et særligt foto kursus, fordi vi er omkring og hver især bidrager med vores aspekter af fotoet. En pakke af fif og gode råd, til hvordan du kan tager endnu smukkere, stemningsfyldt billeder med et stærkt budskab.

Og DU kan blive bedre, for vi tager udgangs punkt i dig, dine spørgsmål og de problemstillinger. 
Det er vigtig for os kun at have små hold på max 8, for at have tid til dig.

Pris:
Det koster 2650,- næsten det sammen som et nyt kamera. MEN er lykken et nyt kamera, måske er pengene givet bedre ud på at lære noget mere??

Drømmen er at give jer en bagage af gode råd og idéer du kan have med og hive frem. Derfor brander jeg for denne workshop og syntes den er værdifuld for dig.

Tilmeldning:
Skriv en mail til mig på camilla@hunch-living.dk, så kommer du på deltagerlisten.... men husk der er kun plads til 8, så tøv ikke for længe.

-har du et spørgsmål skal du endelig bare kontakte mig. 
og du kan læse mere om fotoworkshop her.