Sider

torsdag den 4. april 2013

Du mega sej...


Ja... det var til dig, jeg syntes du mega sej... !
Måske lidt underligt at sige uden at jeg lige ved hvem du er, men jeg er faktisk ikke i tvivl om at hvem du end er, er du helt vild go til et eller andet.  Og jeg vil gernevære med til at slå et slag for, at vi roser og taler ordenligt til hinanden !

Som Call me i deres kampagne så skarpt har set og sat fokus på. Jeg sikker på, vi alle ville have det meget bedre og mange konflikter kunne løses, ved at tale pænt og huske at rose hinanden.

TAK, for den fine Anders Arhøj sparebøsse -Jeg vil helt sikkert starte en 'rose-kasse' her hjemme, hvor vi kan lægge lidt i når Sofus og Frida får løst en konflikt uden råb og skrig. Og ikke minst når stressede forældre husker ikke at snerre.

Ha' en dejlig solskins dag, smil