Sider

mandag den 7. oktober 2013

Lamper_Lamper_Lamper

Her er de !
I skal være de første til at se lamperne og have muligheden for at købe fra dette første parti.

Glaslamperne er Art deco, så fine i form og farver, isandsat med ny stofledning. 
Bordlampen er lavet af gamle lampedele, der nu har så fint har fået nyt liv og udtryk.

Snart for jeg en rigtig lille web-shop, der selvfølgelig skal fyldes med mange smukke lamper!
Så jeg ville blive SÅ glad, hvis i har lyst til skrive hvilke i bedst kan lide, det kan give min en lille idé om hvilken stil jeg skal tage flere hjem af. 

Foto 1: Hvid vintage glaslampe 2475,-
Foto 2: Art deco glaslapmer 1125,-
Foto 3: Industriel lampe 2950,-
Foto 4: Bordlampe 975,- (få tilbage)
Foto 5: Rosa art deco lampe 1125,-

_priserne er uden fragt.
Kunne du tænke dig at købe en af lamperne, så skriv til mig på camilla@hunch-living.dk

nb.
Det smukke hjem hvor jeg har fotograferet lamperne, kommer i til at se meget mere til i en boligrepotage.