Sider

onsdag den 24. oktober 2012

Sådan kan du købe nyt design billigt...


Jeg har et lille tip til jer.

Det er ikke nyt, men ikke lige det stede man forbinder med nyt design, måske nærme gamle sager, brugte cykler og husholdningsmaskiner. Sådan havde jeg det i hvert fald med 'Den blå avis'

Men jeg gik på jagt efter nyt design og jeg blev virkelig overrasket over hvad der dukkede op, næsten lige meget hvilken designer eller producent jeg søgte på dukkede flere ting op.
Jeg har flere gange kikkede på Gubi lampen 'Grossman Cobra' så dan den dukkede op under min søgning var jeg solgt ! 
Det søde par jeg købte den af, havde købt den i sommers men den passede ikke der hvor den var tænkt...
Jeg fik den til halv pris af udsalgs prisen !
Måske kan i fornemme på billederne at jeg ikke helt har besluttet hvor den skal bo endnu, syntes den stå   fantastisk over det hele, smil