Sider

onsdag den 21. november 2012

24 Nisser

De 24 nisser er en jule kalender.
Vi altid haft en nissekalender i mit barndoms hjem, hvor den kommer fra ved jeg ikke, men jeg holder rigtig meget af den.
Efter Lyst, kan man sætte en nisse på hver dag eller tælle ned og tage en af hver dag... en rigtig hyggelig måde at tælle dagene til juleaften.....

KLIPPE KLISTRE:

Du skal bruge:
Jeg har brugt noget lækkert pap med struktur og enkelte har lidt skinnende perlemors effekt, men helt almindeligt pap kan lige så fint bruges.

Print din skabelon ud:
-kan du ikke printe direkte her fra bloggen? Send mig en mail camilla@hunch-living.dk så sender jeg rigtig gerne en nisse på email til dig.

Klip:
24 nisser, hver er ca. 12 cm.

Tegn:
Fine ansigter, jeg har ladet mig inspirere af den måde Frida tegner de fineste sol øjne.