Sider

onsdag den 14. november 2012

farven sort

Når man indretter sit hjem, handler det ikke kun om at det skal være pænt og lækkert, men i lige så høj grad om at det skal fungere praktisk. De to ting er nød til at gå hånd i hånd. De løsninger der har begge elementer, er dem man bliver gladest for i længden.

Jeg bruger ofte farven sort her på bloggen, Jeg har slået et slag for at skabe kontrast, derfor syntes jeg også jeg bliver nød til at supplere med lidt af de praktiske overvejelser man skal huske inden man indretter sig med farven sort.

Sort er lækker og nem at skabe kontrast med. MEN man kan se alt skidt ekstra tydeligt på sorte flader!
Jeg har sukket over boligreportager med sorte gulve.... men jeg ville nødig være hende der skulle holde dem. Sorte fliser på badeværelset er mega raffineret, men ikke særligt raffineret når de er grå af kalk, som er mission impossible at holde væk.

Så overvej hvor du har sort, lodrette flader kunne være en mulighed. Mit spisebord er sort, det går fint fordi man alligevel tørre det af hver dag.

Håber ikke jeg har skræmt jer helt fra at bruge farven sort, smil .....