Sider

fredag den 11. januar 2013

... har brug for jeres hjælp igen,


Er gået i gang med det her kursus. -PHUUUUUUU det godt, skræmmende og meget mere.
Har ærligt overvejet, hvor i mit lille hus jeg kan gemme mig for mig selv!!! smil, og nej Fridas trick med at holde for øjenene virker ikke (...i længden i hvert fald!).
SÅ jeg har lovet mig selv, at løse alle opgaver lige meget hvor svære jeg syntes de er, jeg må se lidt af frygten i øjene, derfor....

KÆRE DIG DER JÆVNLIGT LÆSER MED HER,

I forbindelse med udviklingen af min virksomhed, er jeg i gang med en simpel test og vil derfor spørge dig, om du vil svare på nedenstående spørgsmål, så jeg kan få et mere præcist billede af, hvordan andre opfatter mig.
Jeg har valgt at spørge jer, fordi jeg tror på at i vil svare ærligt og uden forbehold.
Bare svar med kun ET ORD eller EN LILLE SÆTNING, ikke tænke for meget, bare din UMIDDELBARE REAKTION.
Jeg er helt åben overfor alt hvad der måtte dukke op og har ingen forventninger -det er lige meget om det er positivt eller negativt, så længe det er ærligt.
Alt dette naturligvis kun, hvis du kan finde tid til det!

Mor dig med at bruge et par minutter på at fortælle mig et par sandheder.

HUSK -svar hurtigt og lige fra hjertet, tænk ikke for længe.

Spørgsmålene er:
1. Hvad oplever du som det mest karakterisktiske aspekt ved min personlighed?
2. Hvilket moralsk princip eller værdi forbinder du mest med mig?
3. Hvilken evne eller talent forbinder du mest med mig?
4. Hvordan ville du beskrive mig til andre?
5. Hvilke 1, 2 eller 3 ord dukker op, når du tænker på mig?

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen!
smil,