Sider

torsdag den 10. januar 2013

Pantone sæt og lidt om styling




Pantone Universe har lavet en ny serie service 'mood food'. Jeg har fået et fint grønt sæt  -jeg er vild med grøn, så hvad mere nærliggende end at vise jer det grøn i grøn.

Tak Room copenhagen,
De her sponsor gaver gør det til en ekstra fornøjelse at blogge og giver mig en mulighed for at 'style amok' og forhåbentlig inspirere jer.

Har jeg nogenside fortalt jer hvad 'styling' er for mig ??
For mig er styling, at skabe en stærk visuel historie, en særlig stemningen og fine sammesætninger. Med udgangspunkt i den givne ting, at finde frem til essensen, understøtte den og fremhæve kvaliteter og funktioner. 


Men jeg er faktisk ikke særligt vild med ordet 'styling' syntes det klinger lidt pop'et og ikke særligt sigende.  -kunne i ikke hjælpe mig???
Hjælpe mig med opfinde et nyt ord eller udtryk der siger mere, det må gerne være på dansk. Håber rigtig meget i vil komme med jeres bud, eller måske bare kommentere på hvad du tænker om ordet 'styling'. smil,