Sider

torsdag den 29. december 2011

ud af lærred oplevelse

noget underligt skete for mig igår, som jeg ikke havde set komme....ikke noget stort, bare en lille øjnåbner.
Sofus har fået et lærred og maling i julegave...hyggeligt lille juleferie projekt, så frem fra krybekælderen finder jeg alt mit gamle malergrej.
En gang malede jeg meget, troede måske lidt det skulle være min vej, udstillede flere steder og solgte lidt, Men så tog det lille firma en anden drejning, jeg fik travlt og efter Frida kastede jeg min kreativitet over symaskinen og ja så fandt malingen sin faste plads bagerst i krybekælderen!
nå' men igår da Frida og Sofus skulle male, satte jeg mig med dem og begyndte også klatte lidt på et lærred  -var slet ikke min tanke, jeg skulle jo være mor-argtig og holde øje med dem og begrænse pletterne mest mulig, smil! Men penslen førte mig og jeg blev helt opslugt, ved slet ikke hvor denne alien- pige kom fra, hun dukkede bare op! det har heller ikke så meget med hende at gøre, som med hvor rigtigt det føltes at male... hold da helt op, den del af mig havde jeg da helt glemt, hvordan kan man det!?
Så hermed er nytårs forsæt nr. 1 på plads: husk at male lidt ind i mellem, smil

-hvad er dine nytårsforsæt?
-er der noget du har glemt, som skal tages op igen i det nye år?