Sider

torsdag den 2. maj 2013

en lille status pt

Jeg tænker tit, at jeg skal huske at vise hvad jeg laver i mit lille firma, men det er svært,  hvad og hvordan ... men en lille update kan i få, der sker nemlig en hel del.

Vi har lavet en del fotorepotager i smukke hjem, glæder mig til i skal se dem. Mega stolt er jeg nemlig over at de bliver udgivet i RUM og Elle Decoration UK!
Mest går tiden nu med tekster og min nye portfolio side. Lidt trivielt computer arbejde, men det skal jo til !
Lige i dag var jeg på værksteds jagt, uhhh det kan sætte gang i muligheder og drømme. Der er virkelig nogle fede steder derude, med potientiale for diverse vilde projekter...

Som i nok kan høre er alle de små og store projekter en process der tager tid -Kunne det være sjov at følge med??  -skal jeg blive bedre til at tage billeder i forløbet?? -hvad er sjovt at se??
Tænker selv at en blog giver mulighed, for at vise mere end de færdige projekter, men hvordan ??
Har i nogle idéer ??